header-ordina
Ordina

Jaarverslag 2017 en wervingscampagne

Onze klant Ordina is de grootste, onafhankelijke ICT-dienstverlener in de Benelux. Ze bedenken, bouwen en beheren ICT-­toepassingen bij onder andere de overheid en de zorg. Wij mochten ze helpen met diverse projecten, waaronder het jaarverslag 2017 en middelen voor het werven van nieuwe medewerkers.

Van billboards tot online middelen

Om nieuw talent te werven, maakten we verschillende middelen die werden ingezet in een wervingscampagne. De focus lag hierbij op high performance teams: er werd gezocht naar mensen die écht in het team pasten. Voor deze campagne ontwierpen we onder andere een beurswand voor op de Nationale carrièrebeurs en Comic-Con, billboards en facebookbanners. Eén billboard is levensgroot op het gebouw van Ordina aan de A2 te aanschouwen!

Jaarslag 2017

In het jaarverslag 2017 wilde Ordina haar medewerkers, de Ordinezen, centraal zetten. Onder de naam ‘ICT voor mensen’ ontwierpen we een jaarverslag met een frisse uitstraling, waarbij we de toegevoegde waarde van Ordina lieten zien. Hier hoorde ook een fotografieconcept bij met portretten van de medewerkers. Meer weten? Lees dan het complete jaarverslag.

Wil je meer weten over dit project?

Zoek dan contact met Ronald.
Stuur een mailtje naar ronald@enof.nl
of bel 06-48276518.