mijnABP Pop-up Store
ABP

MijnABP-campagne

Voor pensioenuitvoerder ABP mochten we de communicatiecampagne bedenken voor de lancering van de vernieuwde MijnABP-omgeving. Hier kunnen de deelnemers van het fonds eenvoudig inzicht krijgen in hun financiële situatie.

Inloggen activeren

Het doel van de campagne was om de deelnemers in te laten loggen op deze vernieuwde omgeving. Hiervoor moesten we laten weten dat MijnABP vernieuwd was, dat deze omgeving deelnemers inzicht verschaft in hun pensioen, en ze tenslotte laten ervaren wat er te halen was door alle mogelijkheden en de voordelen van het gebruik van MijnABP te laten zien.

De pensioenpluim!

We ontwikkelden het campagneconcept, schreven een communicatieplan en ontwikkelden alle online en offline communicatiemiddelen, waaronder de website www.pensioenpluim.nl, de e-mailings, de socialmediacampagne, presentatieondersteuning voor relatiemanagers, een communicatietoolkit en een promotievideo. Daarnaast bedachten we de Pensioen pop-up die bij klanten van ABP op locatie gezet kan worden en waar de deelnemers pensioenvoorlichting krijgen.

Wil je meer weten over dit project?

Zoek dan contact met Coen.
Stuur een mailtje naar coen@enof.nl
of bel +31 030 232 30 60.

Aan dit project werkten deze enoffers:

Wil je ons leren kennen?
Klik op de foto`s