headerbeeld-knmi
KNMI

Van positionering tot actiewebsite

Het KNMI hebben we geholpen met de merkessentie van KNMI Datalab: dé partij als je wilt innoveren met big data. Verschillende strategische sessies hebben plaatsgevonden met diverse werknemers van de KNMI uit diverse disciplines, van accountmanagers tot wetenschappers.

Tijdens deze sessies zijn verschillende vragen gesteld: waar staat het merk KNMI Datalab voor? Hoe willen ze door de markt gezien worden? Wat zijn de kernwaarden? Wie zijn de klanten? Aan de hand van deze strategische sessies zijn een logo en pay-off ontwikkeld, waarmee KNMI Datalab zichzelf kon positioneren op de markt.

Actiewebsite

Daarnaast heeft ons online label Haboes ook een actiewebsite gebouwd. Op deze website kunnen bedrijven zich inschrijven om een samenwerking aan te gaan. Op deze manier kan data worden uitgewisseld, waardoor nieuwe inzichten, mogelijkheden en verrassende innovatieve oplossingen aan het licht komen.

Wil je meer weten over dit project?

Zoek dan contact met Ronald.
Stuur een mailtje naar ronald@enof.nl
of bel 06-48276518.