Campagnes

Is het tijd om je doelgroep wakker te schudden? Wij ontwikkelen verrassende campagnes die echt werken. Opvallend, met een rake boodschap en helemaal passend bij jouw merk. Ben je specifiek op zoek naar info over arbeidsmarktcommunicatie en -campagnes? Kijk dan hier.

Een beetje prikkelen

Mooie dingen maken, dat is wat we bij Enof graag doen. En toffe campagnes ontwikkelen is toch wel één van onze lievelingsdingen! Natuurlijk moet een campagne creatief, opvallend en onderscheidend zijn – het mag wel een beetje prikkelen! Maar we vinden het minstens zo belangrijk dat het een geloofwaardig geheel is met een heldere boodschap.

Krachtige klantreis

Met een frisse blik kijken we naar jouw organisatie en omgeving. We ontwikkelen een krachtige klantreis die we met betekenisvolle campagnemiddelen invullen. Alles om de doelgroep te verleiden. Pragmatisch, proactief en, ook niet onbelangrijk, met aantoonbaar resultaat. We maken daarvoor gebruik van het Touch, Tell, Sell-model.

Relevant voor de doelgroep

Voor de campagne werken we graag met inspirerende werksessies waar we samen de handen uit de mouwen steken. We bepalen wat relevant is voor de doelgroep. Waar zitten zij op te wachten? Wat raakt hen echt? Of het nu gaat om een branding-, werving- of verandercampagne: we koppelen onze creatieve kracht altijd aan het Touch, Tell, Sell-model.

Activaties

Voor een beetje extra aandacht, draaiende hoofden op straat en face-to-face interactie met het publiek kunnen we een activatie inzetten. Een activatie bij Enof houdt in: een prikkelend, fysiek event met een heldere doelstelling die goed past binnen je campagnestrategie. Een activatie is een mooie manier om een onderwerp goed op de kaart te zetten, media-aandacht te genereren of een concept helemaal tot leven te roepen. En maak je er een inspirerend artikel over of aftermovie van? Dan gaan de activatie én bijbehorende PR-waarde nog langer mee.

“De tofste projecten zijn campagnes die ik echt samen met de klant mag uitwerken en die de aandacht krijgen die ze verdienen.”

Thiske, lead designer

“De tofste projecten zijn campagnes die ik echt samen met de klant mag uitwerken en die de aandacht krijgen die ze verdienen.”

Thiske, lead designer

Onze werkwijze

Een pragmatische aanpak, korte lijnen en verrassende oplossingen? Bij ons ben je aan het goede adres.

Analyse en advies: we stellen een helder doel voor de campagne en maken samen met jullie een klantreis, om de doelgroep en hun (gewenste) gedrag helemaal in kaart te hebben voor we starten. Dat doen we bijvoorbeeld tijdens een bruisende creatieve sessie.

Strategie en concept: we bepalen de strategie en we ontwikkelen het campagneconcept.

Creatie en realisatie: we bedenken een goede mix van middelen (online en offline) die nodig zijn om het campagnedoel te bereiken. Van websites en social media tot video, serious gaming, mailings, 3D-objecten en drukwerk. Het is een mix die past bij het doel, de doelgroep, de planning en het beschikbare budget.

Monitoren en bijsturen: we monitoren en meten terwijl we campagne voeren, zodat we kunnen bijstellen en de doelgroep effectief bereiken. Het gaat ook hier immers om het resultaat!

Projecten waar we trots op zijn

Campagne nieuwe dienstregeling

NS

Campagne straatintimidatie

Gemeente Utrecht

Campagne app activatie

RTV Utrecht

Bewustwordingscampagne remweg tram

Provincie Utrecht

Wervingscampagne MHBO

MBO Amersfoort

Eerder ontwikkelden we prikkelende campagnes voor:

Bellen
Mailen
Bezoekje

Contact
Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen op het gebied van campagnes? Neem dan contact op met onze adviseur Ronald.