Kristin Wahle

Operations manager / projectleider

Op mijn foto sta ik met pumps in mijn handen, omdat ik graag tot grote hoogte reik. Zowel letterlijk (ik loop dolgraag op hoge hakken) als figuurlijk (door als projectleider goed resultaat te halen). Ik zie het als mijn taak om tijdens de opdracht boven de materie uit te stijgen, overzicht te bewaken en structuur aan te brengen. Als een project slaagt én de klant is tevreden, dan ben ik supertrots. Daarnaast stuur ik onze studio aan.

Eetclub

Met vriendinnetjes heb ik een keer in de maand eetclub. Elke maand is er iemand anders aan de buurt en dan mag je losgaan. Er zijn geen regels aan verbonden. Het gaat er vooral om dat we echt even de tijd voor elkaar hebben en lekker lang met elkaar tafelen. Als het mijn beurt is, vind ik het heerlijk om de kookboeken erbij te pakken, research te doen op internet en bijpassende wijnen te zoeken. En op de dag zelf lekker naar de Noordermarkt te gaan om de boodschapjes te doen. Ik vind het ook altijd leuk om mijn vriendinnetjes te verrassen door een thema te koppelen aan het eten en de tafel mooi te dekken. En als het mooi weer is, zet ik graag de biertafel voor mijn huis neer, middenin de Jordaan.

New York

In 2011 heb ik een half jaar English for media & art gestudeerd en stagegelopen bij een PR-bureau. Ik heb daar een fantastische tijd gehad door samen te werken met verschillende culturen en vooral heel veel te genieten van de stad. Het was voor het eerst dat ik alleen naar een ander land ging. Deze ervaring had ik niet willen missen, want ik heb daar veel geleerd. Qua werkervaring, maar ook zeker als mens!  Ik woon nu in Amsterdam maar in New York? Daar bruist het helemaal. Ik ben daarna nog een paar keer teruggeweest en elke keer als ik de skyline van New York zie, dan kriebelt het alweer.

 

Reality Check

Ik ben trots op het project Reality Check, omdat ik het een mooi programma vind dat al een paar jaar loopt. En we waren bij de start van het programma, waar Koningin Maxima de opening van deed. Mooi om daarbij aanwezig te zijn.

Het doel van de campagne is om vrouwen in Nederland bewust of bewuster te maken van hun eigen financiële positie. ABP maakt zich daarvoor hard door onder andere online en offline trainingen te faciliteren en voor content te zorgen die vrouwen handelingsperspectief biedt door nu en in de toekomst meer grip op hun geldzaken te krijgen en bewuste keuzes te maken.