Niks vervelen, met de spoorwegspelen!
Campagne Spoorwegmuseum
Je kent het wel. De kinderen zijn hangerig en als ouder vraag je je ook weleens af wat je nu weer kunt verzinnen om te gaan doen in de vakantie. De verveling slaat dan toe. Of toch niet? Inderdaad, want de Spoorweg Spelen van het Spoorwegmuseum bieden uitkomst: een uitje voor de kinderen én voor jezelf! Dat is: “Niks vervelen, met de Spoorweg Spelen!”
Opvallende landelijke campagne
We ontwikkelden samen met buroJori een opvallende stijl en slogan en produceerden opvallende outdoor posters, digitale reclamemasten langs de snelweg, digitale banners en een radiocommercial.
Korte sfeerimpressie!
Resultaten
5 dagen volle bak!
Opvallende radiocommercial en online advertenties
langs de snelweg
“Mijn eigen kinderen zijn ook gek van het Spoorwegmuseum. Hoe leuk is het dan dat je voor zo’n creatief merk mag werken!”
Ronald – Adviseur
“Mijn eigen kinderen zijn ook gek van het Spoorwegmuseum. Hoe leuk is het dan dat je voor zo’n creatief merk mag werken!”
Ronald – Adviseur
Bellen
Mailen
Bezoekje
Contact
Wil je meer weten over het maken van een opvallende campagne? Neem dan contact op met onze adviseur Ronald.
De knappe koppen
Aan dit project werkten onder andere…
Sanne
(Kleding)maker, duurzaamheids’freak’, expoliefhebber, ontwerper
Thiske
WannaB&B’er, berggeit, biker, lead designer
Martijn
Muziekfan, taalspons, bierkenner, animator, dtp’er
Ronald
Muzikant, concreetmaker, sporter, strategy director